piątek, 4 października 2013

Happysad

Hey ;)
Dzisiejszy post będzie o trochę starszym polskim zespole "happysad". Wiem, że dla nie których polskie piosenki są "żałosne", ale uwierzcie mi że nie wszystkie. Mi się najbardziej podobają piosenki starszych zespołów z lat 90, 80, 70. Teraz polskie większości polskich piosenek jest trochę "plastikowych" np: "Ona tańczy dla mnie"-zespołu weekend. Dlatego wolę starsze zespoły polskie.

Historia zespołu:

Zespół został założony w 2001 roku w Skarżysku-Kamiennej przez muzyków, którzy już wcześniej grali razem. Od 1995 roku pod nazwą HCKF (Hard Core'owe Kółko Filozoficzne), a od roku 1997 zespół został przemianowany na Happy Sad Generation. Nazwa happysad  uformowała się dopiero w 2002 roku, kiedy to wybrane zostało także logo grupy i nagrane zostało pierwsze demo z materiałem, który później znalazł się na płycie Wszystko jedno. Swoją muzykę zespół określa jako regresywny rock.

Skład zespołu:

Pan latawiec
Łukasz Cgliński                      
Gitara, wokal         



Quka
Kuba Kawalec
Wokal, Gitara
Teksty



Artour
Artur Tejka
Bas



 


Dubin
Jarek Dubiński
Perkusja




Daniello
Daniel Pomorski
Trąbka, klawisze




Jedna z moich ulubionych piosenek happysad'u to "Zanim pójdę". Polecam!



Mam jeszcze jedno ważne pytanie:
Czy ten blog wam się podoba; czy może być prowadzony w takiej formie; historia zespołu, skład i komentarz ode mnie, czy tak jest źle? Pytam was się, ponieważ nie wiem czy prowadzić ten blog dalej czy go usunąć? I czy jest dla kogo go prowadzić? Proszę piszcie w komentarzach!

Pozdrawiam i przesyłam buziaki ;*
-mikaa


                         

3 komentarze:

  1. świetny blog ^.^
    Obserwujemy ? Zapraszam do
    obserwowania mojego
    bloga i skomentowania ostatniego posta
    hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te "starsze" zespoły... W obecnych czasach mało takich jest ;)

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Happysad, chociaż ich wcześniejsze płyty są o wiele lepsze od tej nowej :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń